Saturday, October 4, 2008

MIAMI




Kuna ma olen Miamis enne korduvalt käinud, siis ei olnud mul selle reisi eesmärk Miami vaatamisväärsustega tutvuda vaid enne uutesse sihtkohtadesse minemist lihtsalt puhata ja nautida ilma, käia jooksmas, lõõgastuda . Ilm oli tõeliselt super, kogu reisi vältel ei langenud temperatuur alla 30 kraadi ka öösel. Vahe erinevate piirkondade osas oli vaid see, et Miamis ja idarannikul oli soojahoovusega vesi mis tähendas ookeanis mõnusat ujumist kuid läänerannikul Mehhikos ja Californias oli vesi suhteliselt jahe, mis tegelikult oli karastav. No ütleme selline meie soe merevesi.
Deerfield Beachil oli väga tihti suur laine, kus pandi välja punased lipud ujujate jaoks, mis oli aga peoks surfaritele. Neid hakkas sinna nagu seeni pärast vihma igast väiksemastki praost ilmuma, varsti oli kogu rannaäär surfareid täis ja iga veidigi kõrgema lainesähvaku peale käis võidukisa ja proovijooks. Väga lahe!!!!! Hakka või ise surfamist õppima.
Ühel päeval käisime kalal. Välja sõit oli hästi varakult suure kalapaadiga. Varustus anti kohapealt. Ja trip kestis 5 tundi, kus paat seadis end erinevate sügavustega riffidesse ankrusse, et kala püüda.
Välja püütud kalad olid nii põnevad, mida ma enne veel kunagi pole näinud. Üks oli niiiiiiiii helehelsinine justkui guashvärvipotist läbi käinud, ebaloomulikult sinine. Ma sain kätte viis kala, mis aga polnud nende mõistes piisavas mõõdus ja ma pidin vette tagasi laskma :(((. Nii kahju. Kuigi tegevus ise andis mulle positiivseid emotsiooni piisavalt. Tühja neist kaladest, sest ma ise kalasõber pole aga poisid olid küll kurvad neil eriti ei näkkand üldse ja siis kui mul kala kala järel näkkas aga taas vette lasti siis tekkis väike trots. Üks kohalik tüüp püüdis välja suure Dolphini. , seda pidi meelitama päris pikalt, et ta veest kätte saada. Suur saak! Meil oli salaplaan see kala ära osta, et kui ei näkka et siis ehk saame raha eest endale kala soetada aga see oli rariteet ja kalamees oli ise ka nii õnnelik, et ei tulnud kõne allagi selle kala omastamine. Jälle pettumus :(!

No comments: