Thursday, September 18, 2008

Ebaõnn!




Mitu päeva enne reisi oli imelik tunne, justkui midagi jama on õhus aga lohutasin, ennast sellega, et see vaid reisiärevus kuid ..............ei siiski mitte, jama jama otsa hakkas juhtuma siis kui lend edasi lükati.....

Me pole nii rikkad, et lubada endale odavaid asju.

Miks see küll alles hiljem meelde tuleb, siis kui oled pandud fakti ette , et odavalt soetatud asi ei kuulu ümbervahetamisele, kompenseerimisele vms. Soovitan kõigil sügavalt kalkuleerida, kas ikka on mõistlik soetada nt. Odavlennupilet enne jätkulendu, mis võib nullida kogu su hea mõtte soodsast pikast puhkusest ookeanikaldal varbad soojas vees ning kokteiliklaas käes. Nii juhtus ka minuga. Minu järjekordne seiklus pidi algama Tallinnast Berliini ja sealt edasi Londonisse- Miamisse- Jamaicale .......... Mõte iseenesest oli hea ja ka lennuplaan klappis ideaalselt ning, mis oluline pilet oli ju odav – seega soetasin EasyJeti pileti Tallinnast Berliini, et sealt edasi oma teekonda jätkata. Suures elevuses väravatest läbi, et aastapikkune töörügamine jätta seljataha ja südames hõisata voilaaaa. .........järsku ütleb, mahe naishääl“ Tallinn Berliin lend on edasi lükatud tunni võrra „, no pole hullu vaikselt loodan, et lükkavad ehk veel veidi edasi, nii umbes tunni lisaks, et ei peaks Berliinis öömaja võtma ja saaks otse Tegeli lennujaama minna, et edasi lennata. Paraku see jäi vaid lootuseks, sest see mis edasi tuli oli juba halb nali. Lend tühistati üldse sellel päeval, meile jagati hotellid ja anti lootust, et järgmisel päeval saab minna uuele katsele, kui leitakse meeskond lennukile. Seda leiti, kuid lubatud ajal lennuk ikkagi ei startinud. No tegelikult oli minu jaoks asi juba eelmisel õhtul selge, et ma ei jõua oma jätkulendudele ja pean midagi ette võtma, et olukorrast kõige paremini välja tulla, sest ei taha ju ka reisi ära jätta. Öösel kell viis tulin tagasi lennujaama, et võimalusel kogu oma graafik ringi teha ja seda kõige valutumal viisil. Õnneks sain kõik tehtud ringi kuigi pidin lisa maksma, ja mitte vähe ning arvatavasti ei kompenseeri ka EasyJet mulle seda jama aga ma vähemalt üritan neilt see kahjutasu kätte saada.

Siin võib veel pikalt kirjutada sellest, mis jamad sellele järgnesid kuid jätan selle tegemata, sest tegelikult olen ma juba hetkel Miamis ja istun jalad mõnusas vees ning naudin päikest ja ookeani kohinat.
Seega Berliini jõudsin suhteliselt hilja, kuna lennuk läks alles hommikul, siis tuli leida öömaja ja aega kasulikult veeta. Netis olin eelnevalt tshekanud erinevaid võimalusi ööbimiseks soodsalt Berliini kesklinnas või siis võimalikult Tegeli lennujaama lähedal, leidsingi ööbimise Central Berlin Hostelis. Tuba maksis 76 EUR neljale. Väga korralik kahe tärni hostel, puhtad linad WC toas ning hinnas sisaldus ka hommikusöök, millest me küll olime sunnitud loobuma, sest lend Miamisse väljus juba hommikul kell 7. Nii ja nüüd minu esimene möödapanek - kõik lootsid minule, kui nn reisijuhile, et jõuame õigeks ajaks lennujaama kuid .....jõudsime tund varem kui pidime, sest mul oli kell keeramata ja me toimetasime eesti aja järgi :))) No pole hullu, varem on alati parem kohal olla kui hilineda, seega läks kõik hästi.

No comments: