Wednesday, January 28, 2009

Minu Seiklus no.3


Kell on 5 hommikul, laual aurab mõnus must kohv Roberts Coffeest. Muidugi mitte nii mõnus kui minu lemmik Starbucks pakub kuid siiski hommikuseks äratuseks piisav :). Karine sõbranna Janika võõrustas meid väga hea söögi ja veiniga Uppsalas, saime veeta öö nagu valged inimesed linade vahel, mitte lennujaamas tiksudes nagu enamik inimesi, kes meie lennule tulid. Kell 7 hommikul läheb lend Stockholmist Arlandast välja, takso ootab meid täpselt minuti pealt nagu tellitud maja ees, et viia lennujaama. Karine üritab läbi une aru saada, mis toimub ja kuhu ta sattunud on kuid hoolimata segadusest hoiab positiivset nooti. Kõik toimib ja puhkus võib alata. Minu kolmas seiklus.
Seekord marsruudiks Stockholm-London-New York-Puerto Rico San Juan – Miami – USVirgin Island St.Thomas. Reisiseltskond – Margit, Karine, Jane ( all nice ladys with a nice european style :))).).
London – tüüpiline udu. Lennukis magasime nagu kotid, nüüd väike julgusnaps lennujaamas ja siis juba pikema lennuga Puerto Rico poole teele. Jane veel Hiltonis, peaks varsti jõudma kuid selgub, et tal oli seal huvitavaid vahejuhtumeid avajate ja korgitseridega ja seega saabumine võtab aega :). Meil Karinega kokku lepitud , et meie budget on tagasihoidlik ja kliima trooplilne siis oleme vajadusel ka nõus ekstreemsusi tegema. Paar päeva enne reisi ennustati mulle kaartidega, et reis kujuneb oluliselt kallimaks kui ma arvestanud olen, seega tegime juba eelnevalt kokkulepped, et seda viga ära hoida. Aga kuidas jane saada samasse paati. Üritame. Jane saabub ärevus silmis, kiikab kiirel oma lemmikpoodi Borderś ja kaob me silmist olles vaid kiirelt tervitanud ja kallistanud. Lennuk on pooltühi või pooltäis kuidas keegi seda tõlgendab, saame endale oma pingiread ja mõnusalt kerime teki sisse, et üritada need esimesed kaheksa tundi kuidagi ära vegeteerida. Ehmatan paari tunni möödudes üles, issand eilses reisituhinas unustasin kontoris arvuti järgi, out of office peale panemata ning mitmed dokumendid vajalikesse kohtadesse saatmata. Oh f...!Hinga, hinga .....rahulikult, sul on asjalik assistent, kes on kindlalt seda kõike juba jooksu pealt märganud ja selle eest hoolitsenud, et kõik saaks minu ära oleku ajal aetud. Peab töömured peast viskama ja üritama puhata. Võtan kotist A4 paberid, kirjutan üles kõik, mis justkui pooleli jäi, sellest saab terve lehekülg kuid nendest vaid paar vajavad kohest tegutsemist, teised kannatavad kuni tagasi jõuan. Alati on hea asjad lahti kirjutada või välja rääkida, et need peast ja hingest välja saada . See pilt rahustab mind, teen need kohe N.Y sse jõudes ära ja delegeerin muud mured edasi Keilile. Nüüd saan hakata puhkust nautima. Ma olen selle ära teeninud.

No comments: