Wednesday, October 17, 2007

AUSTRAALIA























Melbourne! Kängurude ja koaalade otsingul :)))))))
Täna on esimene selline päev, kus ma lihtsalt naudin ilma, inimesi, kohvikuid jne. Otsustasin paar päeva puhata sellest pidevast looduseilu ja huvitava vahelduva kultuuri ahmimisest! Chill!!! Melbourne on selleks hea valik :)



Austraalia võlub oma kauni loodusega niisamuti kui Uus-Meremaagi. Kuigi esimestel päevadel olin ma veidi pettunud selle igavuses, ühe mäekünka karjamaa vaheldumine teisega lehmad ja lambad, lambad ja lehmad. Vaikselt mõtlesin, et kas tõesti on see see, millest ma kogu aeg olin unistanud ja kas nüüd siin olles pean ma oma unistuses pettuma. Mhhhh!!! Oh ei - teekond mööda Great Ocean Roadi osutus vägagi mitmekülgseks ja ekstreemseks. Pildid räägivad enda eest(Ca 300km ookeani äärset maalilist rannikut.) Aga ekstreemseks seetõttu, et auto, millel bensunäidik kukub iga meetriga järjest enam nulli suunas ja teadmatus, millal mägedesse järjest kõrgemale ronides mõni külake tuleb, hoidis pulsi üleval. Pooleteise raja laiuse tee ühe külje peal haigutas sügavik, kust alla väga vaadata ei söendanud. Õnneks jäi halvem ja kardetud stsenaarium tulemata. Alla mäge oleks võind veel lükata aga katsu sa ülesmäge lükata hihihihihih. Teel kohtasin kahte kanget jalgratturit, kes neid mägesid ratastega kangutasid. Uhh, oleks endal nii palju tahtejõudu ja ettevõtmist! Ekstreemsused mulle meeldivad, kunagi ei saa ju normaalse inimese kombel kõigi asjade pärast enne muretseda. Muretsema ja probleemidega hakkame tegelema siis kui need on käes!!!
Phillip Island - koht kus pingviinid pesitsevad. Hinge tekkis küll veidi nukrus kui neid armsaid tegelasi nägin, nad olid niiiiiiii pisikesed (maailma piseimad) ja neid oli nii palju ja nad ajasid oma asja aga seda kõike saatis lärmavate inimeste hulk, igaüks tahtis neid puudutada, pildistada,.........jne. Ürituse nimi Pingviinide Paraad ehk siis võimalik oli näha päikese loojangul kuidas pingviinid veest toiduotsingutelt oma pesadesse naasevad ja millise rituaaliga see toimub. Oi nad on armsad!!!
Rääkides eelnevalt oma Austraalia unistusest, siis see, mida ma ju otsima läksin oli maa, kus on punane kõrb veidi robustsed lihtsad inimesed, kängurud, koaalad ja palju kõike veel, mida ma kaugeltki ei näinud aga selle sain selgeks, et kuna vahemaad on siin pikad siis selleks, et näha palju ja vahelduvat peab aega ( ka raha) varuma ja kohe kõvasti. Kõik see, mis ma nägin ja millest isegi unistanud polnud oli väga meeldiv, millele andis oma positiivse sooja lisa külma ja veidi tuulisesse Melbourne'i kohtumine kahe armsa Eesti tüdruku Meriti ja Katiga. Aitäh Teile! Ja tegelikult sai Melbourne iga päevaga järjest mõnusamaks ja armsamaks ja kuidagi britilik äratundmine seal linnas. Justkui copy paste Londonist! Ma tulen siia tagasi ja siis juba oma kõrbe otsima!

No comments: