Thursday, October 11, 2007

SINGAPUR























WOW, see väike riik on nii tolerantne ja puhas. Seal elavad nii indud, hiinlased, kohalikud kui veel paljud paljud teised rahvused. Kõik on sõbralikult oma linnaosad yles ehitanud ja elavad mõnusalt urbanistlikku elu. Väga moodne arhitektuur segunenud vana rahvuslikuga. Turismi, oksjonite ja kaubatransiidi keskus. Shopping in Singapur jeeeeeee!!! Non-stop 24 hours! Inimesed yliviisakad, linn vaga puhas ja mis peamine vaga turvaline.

Kui sa oled nn transiitturist, siis võid saada erilise kohtlemise osaliseks. Ma tundsin ennast nagu V.I.P in the city! Kõik selle nimel, et turistil oleks siin mugav ja hea ja et ta kindlasti siia tagasi tuleks. Ühesõnaga, kuna mul oli aega kahe lennu vahel 16 tundi, siis lennujaama infopunkti minnes selgus, et ma olen väga teretulnud nende riiki ja why don't you come to see our city. Seega sõidutati mulle auto ette, anti hommikusöögi voucher enda valikul kahes erinevas restoranis ning määrati ka mulle sobiv tagasisõidu aeg lennujaama. Ja seda kõike tasuta! Jällegi kõik väga hästi läbi mõeldud ja panustatud tuleviku peale! Minu ideede pagas turunduse vallas pidevalt täieneb. I am happy with that!!!!
Singapuris paar erilist asja , mida enne kohanud pole :
* rongipiletitel on hinnalisa 1 SID, mille saad tagasi siis kui pileti oma teekonnalõpul masinasse tagastad. Seda just seetõttu, et paber taaskasutusse võtta. Säästa!
*Tee, mis viib lennujaama on ääristatud väga kaunite puude ja põõsastega. Esmapilgul ei saa arugi, et need pole naturaalselt seal kasvavad taimed vaid need on kõik nii osavalt varjatuna pottidesse istutatud ja seda just selle pärast, et kui lennujaamaga peaks midagi juhtuma, siis saab kiirelt maanteelt taimed koristada ja seda kasutada varu lennurajana. Amazing, mille peale mõeldakse!

No comments: